فروش شیلنگ آبنما فنردار شفاف در انواع سایز

فروش شیلنگ آبنما فنردار شفاف در انواع سایز با استحکام و مقاومت بالا تولید شده از مواد درحه یک Pvc در تمام مراکز فروش معتبر قرار داده شده تا این کالای اساسی در اختیار تمام مصرف کنندگان در صنایع برسد. شیلنگ آبنما فنر دار یک شیلنگ برای استفاده در صنعت است که برای انتقال مواد غذایی و یا مواد شوینده و امثال آن در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات کلی شیلنگ آبنما فنردار شفاف

فروش شیلنگ آبنما فنردار شفاف در انواع سایزدر انجام امور صنعتی برای انتقال مواد غذایی و یا مواد شوینده و انتقال انواع اسید و مواد شیمیایی از یک نوع شیلنگ به نام آبنما فنردار استفاده می شود.

این شیلنگ دارای ظاهری شفاف است و در انواع سایز از ۱/۵ تا سایر ۳ و بالاتر تولید می شود ساختار تولید این کالا به این صورت است که داخل شیلنگ بدون هیچ آجی درست شده تا موادی که از داخل آن رد می شوند به طور کامل تخلیه شده و هیچ ماده ای درون شیلنگ باقی نماند ولی سطح بیرونی و رویی شیلنگ به شکلی طراحی شده که دارای آج هایی بسیار نزدیک به هم است و این به دلیل استحکامی است که به شکل می دهد این شیلنگ شفاف ساخته شده تا کاربر از عبور نواد داخل آن کاملا اطمینان داشته و جایی از شیلنگ دچار انسداد و بستگی نشود.

شیلنگ آبنما از جنس Pvc بسیار مقاوم ساخته شده و برای اینکه تولید کننده مقاومت این محصول را بالا ببرد در بدنه داخلی از یک سری سیم محکم استفاده کرده چون این شیلنگ برای انتقال موادی بسیار حساس استفاده می شود و نباید دچار هیج آسیبی بشود. این محصول بسیار منعطف و دارای مقاومت و کارکرد بسیار بالایی است و تولید شده از بهترین مواد بهداشتی و بسیار این تهیه شده است.

بازار عرضه شیلنگ آبنما فنردار شفاف

بازار عرضه شیلنگ آبنما فنردار شفاف عرضه شیلنگ شفاف آبنما در تمام مراکز معتبر و فروشگاهی مجاز در حالی که از بهترین و منعطف ترین و بهداشتی ترین مواد اولیه تولید شده صورت می گیرد تا همه صنعتگران بتوانند از انواع این شیلنگ تهیه و استفاده کنند.

تولید کننده انواع شیلگ فنردار را در سایتی که در اینترنت تعبیه و راه اندازی کرده قرار داده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با جستجویی اجمالی از انواع قطر های این کالا مطلع و در صورت نیاز ثبت سفارش و خریداری فرمایند.

انواع این محصول از قیمتی بسیار منصفانه و مناسب برخوردار است اما اکر شما تمایل به تهیه این کالا با قیمتی مناسب تر داری بهتر است واسطه ها را حذف کرده و این شیلنگ را به صورت مستقیم خریداری فرمایید البته خرید کالا به صورت عمده و کلان به شما این امتیاز را می دهد که از قیمت مایه کالا بهرمند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما