فروش شیلنگ آب خرطومی ایرانی

شیلنگ های خرطومی از پرفروش ترین شیلنگ هایی است که، از گذشته تا به حال توسط انسان تولید شده است، و شلنگ آب خرطومی نیز جزو آن می باشد. این نمونه محصولی است که داخل آن صاف بوده، و بیرون آن را به شکل برآمدگی هایی می بینید. اصلی ترین دلیل برای این برآمدگی ها، این است که مقاومتش در مقابل فشار و اجسام خارجی افزایش یابد. شیلنگ های معروف و صنعتی، از ماده ی معروفی به نام PVC تولید می شوند که، نوع خرطومی نیز جزو آن ها است. شیلنگ خرطومی از نازک به قطور آن، تولید می شود. در صنایع ساختمانی و برق کشی نیز مورد استفاده دارد.

 

کاربرد شیلنگ آب خرطومی در صنعت

شیلنگ خرطومی110

با وجود شیلنگ آب خرطومی، صنعت کشاورزی و صنایع دیگر از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار شده اند. بسته به نوع کاربرد این محصول، در متراژ و اندازه های مختلفی تولید می شوند. که در این جا به برخی از این موارد اشاره می کنیم. ۱-انتقال آب به همه جای زمین های زیر کاشت و کشاورزی ۲-انتقال انواع مواد مایع و گازی و پودری در صنعت های متفاوت ۳-انتقال آب و مواد مورد نیاز در صنایع ساختمانی ۴- و انجام دادن آزمایش های مختلف، بسیار به کار برده می شود.

انواع آن هم عبارتند از فنردار، پمپ آب، زه کشی، کامپوزیتی، استخوانی و غیره. هم چنین در رنگ بندی های متنوعی نیز تولید می شوند، که بارزترین این رنگ ها عبارتند از سبز، طوسی، آبی، سفید، صورتی، نارنجی و…سایز آن از نازک به قطور، و خیلی قطور می باشد.

ویژگی شیلنگ خرطومی مناسب کشاورزی

وله خرطومی سوپرفلکس

این محصولات در سایز های 1 تا 8 ، یا قطر داخلی 25 تا 200 میلیمتر قابل تولید می باشند.
بسته بندی این شیلنگ ها به صورت رولی یا کلافی است. کلاف های سایز های کوچک تر در ابعاد 40 و 36 متری پیچیده میشوند.
همچنین سایز های 2 تا 4 اینچ در کلاف های 36 و 30 متری، و سایز های 5 تا 8 اینچ در کلاف های  25 و 6 متری بسته بندی
می شوند.
شیلنگ های خرطومی وقتی در در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا در معرض تابش نور مستقیم خورشید و آسیب هایی مکانیکی دیگری است که ممکن است به شیلنگ وارد شود. این شیلنگ ها دارای مواد آنتی UV هستند
تا باعث مقاومت شیلنگ در برابر اشعه آفتاب باشد.
همچنین ساختار چین خورده شیلنگ باعث می شود که انعطاف پذیری آنها افزایش یابد. به علاوه در ترکیب اولیه این شیلنگ ها مواد روغنی خاصی به ترکیب شیلنگ افزوده می شود که باعث نرمی و انعطاف هر چه بیشتر  این محصولات می شود.
بنابراین برای خرید شیلنگ خرطومی مناسب برای استفاده در زمین های کشاورزی باید به این نکات توجه داشته باشیم که مقاومت و انعطاف لازم در برابر آسیب های مکانیکی را داشته باشد و همچنین در برابر تابش نور آفتاب مقاوم باشد.
شرکت ما می توانند بهترین و مناسب ترین شیلنگ ها را برای استفاده شما ارائه دهد. برای داشتن خریدی مطمئن کافی است با
کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

کیفیت مارک ایرانی شیلنگ آب خرطومی

کیفیت مارک ایرانی شیلنگ آب خرطومی

برخی از این محصولات به خاطر مکش فوق العاده آب در زمین های کشاورزی و کلا در این صنعت، مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند، که معروف ترین نوع آن، شیلنگ خرطومی آب است که برای آبیاری مزرعه های بزرگ به کار برده می شوند.

این مزیت می تواند برای این کالا از اهمیت زیادی برخوردار باشد. مارک شیلنگ آب خرطومی، اگر محصول مرغوبی باشد می تواند مشتریان زیادی را در آن سوی مرزها به سوی خود جذب کرده، و علاوه بر اشتغال زایی، می تواند ارز آوری مناسبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

امروزه تولید کنندگان زبادی در عرصه ی تولید انواع شیلنگ، مخصوصا نوع خرطومی آن، در پی پیشی گرفتن از یکدیگرند. البته خیلی بهتر است که، از این صنعت حمایت های لارم به عمل بیاید، تا تولید کنندگان این لوارم با آرامش خاطر به تولیدات خود بپردازند. خرید این محصول به صورت مستقیم، و از درب کارخانه مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما