فروش شیلنگ خرطومی هواکش عمده

شیلنگ خرطومی هواکش از جمله وسایل به کار رفته در تاسیسات ساختمانی می باشد که در صورت نبودن این محصول ساختمان با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. این محصول فرآیند انتقال جریان هوا را بر عهده دارد.

شیلنگ خرطومی هوکشی چه سایزهایی دارد؟

شیلنگ هواکشی110

شیلنگ های هواکشی انواع بسیار زیادی دارند و در سایزهای 1 تا 8 اینچ تولید می شوند.
این شلنگ ها از جنس PVC بوده و با یک فنر میانی تقویت شده اند. وجود فنر در ساختار شیلنگ باعث می شود که محصول بسیار انعطاف پذیر و مقاوم باشد.
جنس مفتول فنری به کار رفته در این محصولات می تواند فلزی و یا استخوانی باشد.
شلنگ های خرطومی هواکشی از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارند در بسیاری از صنایع می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
این محصولات با قطر داخلی 25 تا 200 میلیمتر، و در رول های 6 ، 25 ، 30 و 36 متری تولید می شوند.

کاربرد شیلنگ خرطومی هواکش در رستوران ها

کاربرد شیلنگ خرطومی هواکش در رستوران هاشیلنگ خرطومی در مکان های زیادی مانند ساختمان ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و… استفاده می شود. این نوع لوله دارای انعطاف پذیری بالایی است و می تواند در هر مکانی استفاده شود.

استفاده از لوله خرطومی در رستوران ها به این منظور انجام می شود که در هر رستوران به طور طبیعی مقداری ذره و گرد غبار ناشی از پخت غذا وجود دارد و اگر این گرد و غبار ها در هوا باقی بماند باعث آلودگی مکان آشپزی می شود، به همین علت در رستوران ها از شیلنگ خرطومی هواکش استفاده می کنند.

این محصول هوای آلوده و همچنین گرد و غبار و ذرات آلوده را از مکان آشپزی خارج می کند. این محصول دارای صدای بسیار کمی است و می تواند به راحتی با نمونه های سنتی خودش رقابت کند.

همچنین این محصول به علت انعطاف پذیر بودن قابلیت عبور از فضاهایی را که سایر محصولات مشابه آن نمی توانستند عبور کنند را دارد. این محصول دارای قیمت کمی می باشد و مزایای فوق العاده ای که در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خودش در جهان بسیار محبوب و معروف است.

خرید شیلنگ خرطومی هواکش به صورت انبوه

خرید شیلنگ خرطومی هواکش به صورت انبوههم اکنون در کشور فروشگاه ها و مراکزی وجود دارند که شیلنگ خرطومی عمده را پخش می کنند. شما هنگام تهیه این محصول باید به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا نمونه های بی کیفیت این محصول نیز در بازار موجود می باشد که در آینده می تواند برای شما مشکل ساز باشد. شیلنگ خرطومی باید کاملا انعطاف پذیر بوده و هنگام استفاده بدون سر و صدا باشد.

شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع شیلنگ هواکش سایز بزرگ و سایز کوچک را در کشور پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی برآورده سازد.

مواد اولیه به کار رفته در محصولات شرکت ما از مرغوب ترین مواد اولیه بوده و می تواند آرامش و راحتی را به شما هدیه دهد.

شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف محصولات ما آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.

همچنین شما می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص تهیه هواکش را از آنها بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما