مرکز فروش شیلنگ خرطومی درجه یک

شیلنگ خرطومی،شیلنگی است دارای سطح داخلی صاف و بدون اصطکاک و در سطح بیرونی آن عاجها و برآمدگیهایی مشاهده می شود.از مهمترین دلایل این ویژگی:استقامتش دربرابر فشار های بیرونی افزایش پیدا کند.همچنین انعطاف پذیری این شیلنگ را لوله داخلی که از جنس استیل با فرم آکاردئونی می باشد تامین می کند تولید کنندگان این شیلنگ را با ماده(PVC)در مراکز فروش شیلنگ خرطومی عرضه می نمایند.

این شیلنگ رنگها و جنس های مختلفی دارد.که از آنها در زیر نام برده شده است.شیلنگ خرطومی کامپوزیتی و شیلنگ خرطومی فنردار و…….که در انواع صنایع و کارخانه ها ، آزمایشگاه ها ، معادن ، صنایع کشاورزی و….استفاده می شود.

راهنمای استفاده از شیلنگ خرطومی

راهنمای استفاده از شیلنگ خرطومی

ابتدا شیلنگ خرطومی را به شکل یکنواخت ۱۸۰ درجه خم نمایید، توجه داشته باشید به طوری که به صورت نیم دایره حاصل شود.زیرا نامناسب بودن طول موجب ایجاد خم های تیز  و نامناسب می شود.

همچنین استفاده از زانو و اتصالات صلب در دو طرف شیلنگ باعث می شود که از خم های تیز و نامناسب جلوگیری شود.در اینصورت عمر اتصال افزایش پیدا می کند.

راستای حرکت بایستی در صفحه اتصال قرار گیرد و از ان خارج نگردد تا از پیچش در اتصالات فلکسیبل جلوگیری شود.در بعضی از مواقع بایستی از قرقره ها،غلتکها و گاید های مناسب استفاده شود جهت صحیح نگهداری کردن از شیلنگ و رعایت مجاز خمش.حتما فضای کافی جهت آسان حرکت کردن اتصال مهیا شود.تا از تماس ان با هرگونه تماس خارجی رعایت شود.اتصال هرگز نباید در معرض فشار و یاکشش قرار گیرد.همچنین از طول آزاد اولیه و اتصالات را دقیق محاسبه کنید.اتصال خرطومی باید در نزدیکترین نقطه به عامل ارتعاش باشد.مجددا تکرار می شود حتما از هرگونه کشیدگی و خمش اضافی در اتصال جدا خودداری نمایید .

شیلنگ خرطومی را در جهت عمود به جهت ارتعاش نصب کنید.به این نکته بسیار توجه داشته باشید که  اگر نقطه ای از شیلنگ تیز و نامناسب باشد باعث کاهش سرعت عبور اب و یا چیزهای دیگر به خارج از شیلنگ می شود و همچنین در شیلنگ های خرطومی پلاستیکی به مرور زمان نقطه ای که تیز و نامناسب است موجب پوسیدگی می شود.لطفا شیلنگ خرطومی پلاستیکی در جایی که دور از آفتاب مستقیم باشد استفاده شود.

بازار فروش شیلنگ خرطومی

بازار فروش شیلنگ خرطومی لطفا دقت فرمایید.

امروزه شیلنگ های خرطومی در سایزها و انواع مختلف در بازار شیلنگ خرطومی و یا اصناف دیگر مانند ابزار فروشی ها با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود.

همچنین شیلنگ های خرطومی (PVC) به دلیل مقاومت بالا و کیفیت عالی جزء پرفروشترین و پرکاربردترین شیلنگ در ایران است.

خوشبختانه دسترسی بسیار عالی برای نمایندگی های این شیلنگ در کشور ایجاد شده است و به همین دلیل مشتریان گرامی می توانند به راحتی ان را تهیه کنند.

و موضوع مهم تر امروزه مشتریان گرامی می توانند این محصول را با کیفیت صددرصد تضمینی اینترنتی هم خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما