کارخانه تولید شیلنگ کامپوزیت ایرانی

کارخانه تولید شیلنگ کامپوزیت ایرانی مقاوم ترین و باکیفیت ترین نوع شیلنگ کامپوزیت ایرانی را عرضه می کند. شیلنگ کامپوزیت ایرانی با توجه به مزایایی که دارد توانسته بازار شیلنگ کامپوزیت را به دست بیاورد و از شیلنگ های دیگر مانند شیلنگ های پلاستیکی استفاده نشود و با توجه به هزینه ایی که مشتریان گرامی صرف می کنن محصولی خریداری می کنند که قابلیت های بی نظیری دارد.

ویژگی های شیلنگ کامپوزیت ایرانی

کارخانه تولید شیلنگ کامپوزیت ایرانی

شیلنگ کامپوزیت ایرانی از ترکیب چند لایه گوناگون از پارچه ترموپلاستیکی که به صورت پیچیده شده هستند تشکیل شده است و پارچه ها به صورت مارپیچ هستند و دارای شیارهای مختلفی هستند که به وسیله مارپیچ سیم درونی و بیرونی فلزی توانسته اند کنار هم قرار بگیرند و محکم شوند. ترموپلاستیک با توجه به قابلیت زیادی که دارد در برابر لوله هایی که حاوی اسید سولفوریک داغ و حلال های آلی هستند بسیار مناسب هستند و این قابلیت را نمی توان نادیده گرفت.

شیلنگ کامپوزیت در عملیات انتقال نقش بسیار کاربردی دارند. استفاده از شیلنگ کامپوزیت ایرانی دارای مزایایی همچون ایمنی بودن، مقاومت شیمیایی و انعطاف پذیری هستند که در زیر هر کدام از این ویژگی های شیلنگ کامپوزیت ایرانی را برای شما شرح می دهیم:

  1. در مورد ایمنی بودن شیلنگ کامپوزیت ایرانی باید گفت که کاملا”ایمن هستند زیرا در این نوع شیلنگ صدمه هایی که برای شیلنگ در طول مسیر به وجود آمده اند به صورت علامت هایی که از پیش تعیین شده اند بر روی شیلنگ نمایش داده می شوند و برای ترمیم مسیر صدمه دیده هشدار می دهد.
  2. در مورد مقاومت شیمیایی هم می توان گفت که چون این نوع از شیلنگ برای انتقال مواد شیمیایی کاربرد دارد اگر سوراخی در شیلنگ به وجود بیاید می توان به  راحتی آن را تعمیر کرد و آن محل به راحتی در دسترس می باشد.
  3. و در مورد ویژگی سوم که انعطاف پذیری می باشد این است که شیلنگ کامپوزیت نسبت به انواع دیگر شیلنگ های موجود در بازار می توانند به راحتی خم شوند و ساخت آنها به صورتی است که لایه های پلاستیکی آن به هم چسبیده و مهر و موم نشده می باشند و به راحتی این قابلیت را دارند که خم شوند.

خرید مستقیم شیلنگ کامپوزیت ایرانی از کارخانه

خرید مستقیم شیلنگ کامپوزیت ایرانی از کارخانه خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه شلینگ ایرانی یکی از مزایای همکاری با شرکت ما می باشد که در این زمینه دارای سابقه ای قدرتمند هستیم و این موفقیت را با توجه  به تجربه ایی که در این زمینه داریم به دست آورده ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید شیلنگ کامپوزیت ایرانی می توانید با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید تا بیشتر راهنمایی شوید.

2

  1. با سلام
    این شیلنگ ها قابلیت های زیادی دارند
    ویژگی جالب این شیلنگ ها تحمل فشار منفی ست که این محصول رو بسیار کاربردی میکند
    ممنون

  2. با سلام
    ویژگی جالب این شیلنگ ها تحمل فشار منفی ست که این محصول رو بسیار کاربردی میکند
    ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما