فروش عمده شیلنگ فشار قوی کارواش

برای همه مدیران کارواش یا حتی آن ها که در حال برنامه ریزی برای ایجاد کارواش جدید در شهر و محله خود هستند، خرید شیلنگ کارواش فشار قوی یک موضوع مهم است. زیرا قدرت و کیفیت خدمات کارواش بدون یک شیلنگ فشار قوی مناسب کاهش می یابد و روی تعداد مشتری ها و متقاضیان کارواش هم تاثیر منفی خواهد داشت. اگر می خواهید درباره شیلنگ فشار قوی کارواش بیشتر بدانید مطالب زیر را بخوانید.

فروش عمده شیلنگ فشار قوی کارواش

مشخصات شیلنگ فشار قوی کارواش

مشخصات شیلنگ فشار قوی کارواشبه دلیل کمبود آب و اهمیت خاص استفاده از آن در کشور ما، شیلنگ های فشار قوی روشی سریع و دقیق برای شستن اتومبیل افرادی است که می خواهند ماشینشان همیشه تمیز و براق باشد. شیلنگ های فشار قوی می تواند یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در کارواش ها باشند. شیلنگ فشار قوی در انواع و اندازه های مختلف در بازار موجود است که با توجه به نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید.

در هنگام انتخاب شیلنگ فشار قوی، باید به ویژگی های مختلف آن توجه زیادی داشته باشید، زیرا انتخاب مناسب باعث می شود که به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از دوام، کیفیت و عملکرد آن ها. یکی از مهم ترین نوع شیلنگ های مورد استفاده در کارواش ها شیلنگ فشار قوی خودرو است. این شلنگ دارای مشخصات زیر است:

  • مقاومت بالا در برابر سرما و گرما
  • مقاوم در برابر آب تا دمای ۵۰ درجه سانتیگراد
  • طول شلنگ ۵ متر
  • تحمل فشار تا ۶۳۸۰ پی اس آی 
  • مجهز به اتصالات فلزی محکم در دو انتهای شیلنگ
  • مقاومت بالا در برابر سایش و خراش

این شیلنگ با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا و همچنین قیمت مناسب، در بازار با استقبال خوبی روبرو شده است. شیلنگ پر فشار (۵ متری) یکی از انواع شیلنگ های واتر جت پر فشار است. این شیلنگ ها معمولا از لاستیک یا فولاد ساخته می شوند، بنابراین در برابر پوسیدگی و پیچ خوردگی بسیار مقاوم است.

شیلنگ فشار قوی ۱۶۰ بار، با طراحی منحصر به فرد خود باعث شده است تا در باز و بسته شدن آن بسیار راحت باشد. علاوه بر این، این شیلنگ با لایه ای از الیاف بافته شده و به راحتی قابل استفاده است. شیلنگ فشار قوی، نوعی شیلنگ سیمی است که دارای روکش نخی نسوز می باشد. این شیلنگ باتوجه به داشتن ویژگی های زیر، قابل استفاده در کارواش های سیار و ثابت می باشد:

  • توانایی بالای شستشو و تمیز کردن سری
  • آلاینده های قوی و سرسخت را از بین ببرید
  • فشار آب بسیار بالا منجر به مصرف کمتر آب و صرفه جویی در وقت می شود
  • کیفیت و دقت بالا در ساخت این شلنگ 

شیلنگ فشار قوی، اغلب به وسیله شرکت های وارد کننده و تجار وارد کشور ما می شود. 

ضرورت استفاده از شیلنگ فشار قوی در کارواش

ضرورت استفاده از شیلنگ فشار قوی در کارواش نیازی به گفتن نیست که قیمت شلنگ کارواش فشار قوی با توجه به کیفیت آن متفاوت است. علاوه بر این، تولید کننده هم بر تعیین قیمت نهایی شیلنگ خودرو تأثیر زیادی می گذارد. با افزایش تقاضا و خریداران شیلنگ کارواش فشار قوی، تعداد شیلنگ های عمده کارواش نیز در بازار افزایش یافته است.

به همین دلیل یافتن یک محصول با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه کار بسیار دقیق و مهمی است، اما در خرید عمده می توانید از ویژگی های خاصی بهره مند شوید. یکی از این ویژگی ها دسترسی به لیستی از شیلنگ های پر فشار کارواش به صورت آنلاین است که می توانید برای سهولت در خرید خود از آن ها استفاده کنید.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید شیلنگ فشار قوی کارواش با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. اما کیفیت و قیمت تمام محصولات آن ها یکسان نیست. بنابراین، باید به دنبال کالایی باشید که بهترین کیفیت و کمترین قیمت به راحتی در کیفیت بالا و تعداد عمده تهیه کنید.

تهیه لیست قیمت شیلنگ فشار قوی کارواش کار آسانی نیست. زیرا قیمت محصولات هر روز در حال افزایش است و محصولی پایدار در این بازار وجود ندارد. فروش شیلنگ فشار قوی کارواش با توجه به استفاده زیاد آن در کارواش ها و کاربرد بالای آن، بسیار مورد توجه افراد قرار دارد. شما می توانید انواع شیلنگ فشار قوی کارواش را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا در تعداد عمده تهیه کنید.

این محصول در کشور به دلیل تقاضای زیاد افراد، و هم چنین اهمیت آن ها به کیفیت، به تعداد بالا تولید می شود و در سطح کشور عرضه می شود. استفاده از شیلنگ فشار قوی در کارواش بسیار ضروری است و هیچ تجهیزات دیگری در کارواش به خوبی این مدل شیلنگ از پس تمیز کردن ماشین بر نمی اید. در صورتی که تمایل به خرید این محصول دارید می توانید آن را با کیفیت بالا تهیه کنید.

درجه کیفیت شیلنگ فشار قوی کارواش

درجه کیفیت شیلنگ فشار قوی کارواششیلنگ فشار قوی کارواش با کیفیتی بالا تولید می شود.کیفیت شیلنگ فشار قوی کارواش به عوامل مختلفی بستگی دارد. در فرآیند تولید این محصولات، مواد اولیه معمولاً با درجات مختلفی از کیفیت استفاده می شوند.

این امر منجر به تولید انواع مختلفی از شیلنگ های فشار قوی با درجه کیفیت های متفاوت می شود. به منظور افزایش فروش این محصولات، معمولاً شیلنگ های صنعتی ساخته شده از پلاستیک را ترجیح می دهند.

با توجه به این که کیفیت نمونه های صادراتی شیلنگ های فشار قوی بسیار بالا است، قیمت آن ها هم نسبت به سایرین بیشتر است. تولیدکننده سعی می کند محصولاتی که دارای کیفیت بالایی هستند تولید کند، تا بتواند در بازار بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید. اگر شما فردی هستید که به کیفیت کار خود اهمیت می دهید و تمایل به ایجاد یک شغل پر منفعت دارید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با متخصصین ارتباط برقرار کنید.

فروش شیلنگ فشار قوی کارواش با کیفیت

فروش شیلنگ فشار قوی کارواش با کیفیت فروش این محصول در سراسر کشور معمولاً با نوسانات قیمت سروکار دارد. بسیاری از افراد، بعضی اوقات فروش خود را متوقف می کنند تا قیمت ها ثابت شود. خریداران هنگام خرید در خواست ارائه لیست قیمت شیلنگ فشار بالا را دارند، زیرا آنچه در درجه اول برای مشتریان اهمیت دارد قیمت تمام شده محصول است.

همان طور که تا اینجای کار به شما توضیح داده شد، این محصول کارایی بالایی دارد و کیفیت ان نیز بسیار بالاست. فروش شیلنگ فشار قوی کارواش از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع شیلنگ فشار قوی را می توان با کیفیت بالا در تعداد عمده تهیه نمود. در حین خرید این محصول باید به کیفیت خریداری شده توجه کنید و همچنین قیمتی که برای آن ثبت شده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما