قیمت شیلنگ تخلیه کامپوزیت

در صنعت شیلنگ تخلیه کامپوزیت به دلیل مقاومت و شکل منحصر به فرد خود به سرعت جای شیلنگ های لاستیکی را گرفت از این شیلنگ در صنایع نفتی و برای جابجایی نفت و مشتقات نفتی استفاده می شود. شیلنگ تخلیه بسیار محکم و مقاوم است و با تمام خصوصیات و ویژگی هایی که دارد از قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه برخوردار است.

قیمت شیلنگ تخلیه کامپوزیت

مشخصات شیلنگ تخلیه کامپوزیت

مشخصات شیلنگ تخلیه کامپوزیت برای تخلیه و یا جابجایی بسیاری از سیالات نیاز به انواع شیلنگ داریم تا چندی قبل از شیلنگ های پلاستیکی برای انجام این امور استفاده می شد ولی شیلنگ هایی از جنس کامپوزیت به سرعت جایگزین این شیلنگ ها شد.

شیلنگ های کامپوزیت دارای استحکام و مقاومتی بسیار بالا بوده و بسیار از عوامل فیزیکی مثل کشش و گرما و دما روی آن بی تاثیر بوده و نمی تواند به آن آسیبی برساند از طرفی این محصول آنقدر محکم است که عوامل شیمیایی نیز روی آن بی تاثیر است.

انواع شیلنگ کامپوزیتی در انواع قطر تولید شده است و بسته به اینکه چه نوعی از سیالات قرار است با آن جابجا شود از قطر های مختلف آن استفاده می کنند این کالا در انواع رنگ بندی نیز در دسترس تمام صنعتگران است انواع این شیلنگ دارای اتصالاتی از جنس آهن و چدن و برنج است که جنس این اتصالات نیز با انواع سیالات باید متفاوت انتخاب شود.

از انواع شیلنگ کامپوزیت تخلیه برای جابجایی و تخلیه سوخت و انواع مشتقات نفتی استفاده می شود و این کالا دارای خصوصیاتی ویژه و از استحکامی بالا برخوردار است ولی قیمت شیلنگ کامپوزیت با تمام این خواص از قیمتی بسیار عالی و منصفانه برخوردار است و تمام صنعتگران نفتی می توانند از این کالا ی عالی در انواع رنگ بندی استفاده کنند.

ویژگی ها و مزایای شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

ویژگی ها و مزایای شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

شیلنگ های کامپوزیتی معمولا در سایزهای 1،1/2 اینچ تا 12 اینچ و در متراژهای مختلف قابل تولید می باشند و گزینه مناسبی برای انتقال مایعات تحت فشار و انواع روغن ها مواد شیمیایی و انواع مواد سوختی می باشند.
این محصولات علاوه بر این که انعطاف بسیاری زیادی دارند، در عین حال بسیار سبک تر از سایر شیلنگ ها در سایزهای مشابه هستند.
این شلنگ ها می توانند گستره دمایی -20 تا +180 درجه سانتی گراد را تحمل کنند. از دیگر ویژگی های این شیلنگ ها مقاوت در برابر سایش، اشعه اوزون و اشعهUV می باشد. این ویژگی ها باعث تنوع و گستردگی این محصولات می شود و ما می توانیم در بسیاری از صنایع ازین شلنگ ها استفاده کنیم.
یکی از مهم ترین کاربرد های این شلنگ ها استفاده در جایگاه های سوخت و پمپ بنزین هاست. شیلنگ های کامپوزیتی پمپ

شیلنگ کامپوزیتی پمپ بنزینویژگی ها و مزایای شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

بنزین در سایز های 2،1/2 و با اتصالات دو سر مهره استفاده و در سایزهای 2 و 3 و 4 متری تولید می شوند.
چون مواد اولیه کاربردی در ساخت این شلنگ ها (از جنس پروپیلن)، با مواد سوختی سازگارند، جایگزین مناسبی برای شلنگ های لاستیکی هستد که به مرور زمان انعطاف خود را از دست می دهند و خشک می شوند. این سازگاری باعث افزایش طول عمر شیلنگ های کامپوزیتی می شود به طوری که برخی کارشناسان طول عمر آنها را تا 4 برابر بیشتر از شیلنگ های لاستیکی میدانند.
یکی از نکات مهمی که در جایگاه های سوخت باید به آن توجه شود، تخلیه بار الکتریکی موجود در تاسیسات و وسایل است چون اگر این بار الکتریکی تخلیه نشود امکان دارد موجب جرقه و یا حتی انفجار نیز بشود. بنابر این ضروری است که کلیه جایگاه های سوخت مجهز به سیستم ارتینگ یا اتصال به زمین جهت تخلیه بار های الکتریکی باشند.
از ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ های کامپوزیتی داشتن قابلیت اتصال به سیستم ارتینگ است. این ویژگی باعث می شود جریان الکتریسیته ساکن موجود در شیلنگ ها براحتی تخلیه شود و از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

شرکت فروش شیلنگ تخلیه کامپوزیت

شرکت فروش شیلنگ تخلیه کامپوزیت شرکت تولید کننده شیلنگ تخلیه کامپوزیت انواع این کالا را از بهترین مواد اولیه و در ترکیب رنگی زیبا و بسیار مقاوم تولید کرده و آن را به شرکت های توزیع و پخش سپرده تا این شرکت ها انواع این کالا را در تمام شرکت های فروش پخش کرده و به راحتی در دسترس تمام مصرف کنندگان بگذارند.

تولید کننده سایتی در اینترنت تعبیه و راه اندازی کرده و در آن کانال انواع شیلنگ را ارائه داده دیگر کافی است مصرف کننده با جستجویی مختصر در اینترنت از انواع کالا مطلع شده و در صورت نیاز از انواع محصول ثبت سفارش و خریداری فرمایند.

فروش شیلنگ تخلیه در بازار با قیمتی بسیار عالی در نظر گرفته شده ولی اگر شما بخواهید این کالا را با قیمتی منصفانه تر تهیه کنید بهتر است با حذف واسطه کالا را به طور مستقیم و یا عمده خریداری فرمایید.

1

  1. شیلنگ های کامپوزیتی دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند و در خیلی جاها استفاده میشوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما