مرکز فروش شیلنگ خرطومی تخلیه بتن

در صنعت ساختمان سازی معمولا برای انتقال بتن در محل تخلیه ی آن از یک شیلنگ خرطومی قابل انعطاف جهت هدف گیری راحت تر نقطه ی تخلیه استفاده می شود.شیلنگ خرطومی تخلیه بتن در انواع مختلفی از مدل، سایز، کیفیت و قیمت در بازار یافت می شود.لذا انتخاب و خرید درست این محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است. در ادامه بیشتر با ویژگی های این شیلنگها آشنا خواهیم شد.

شیلنگ خرطومی تخلیه بتن چه مزایایی دارد؟

شیلنگ خرطومی تخلیه بتن چه مزایایی دارد؟

شیلنگ تخلیه بتن از استحکام و مقاومت بالا و در عین حال از انعطاف کافی برخوردار است و موجب تسهیل در هدف گیری و فرایند تخلیه است.این شیلنگ که اصطلاحا شیلنگ خرطومی آبی نفتی هم نامیده می شود از سه لایه ی پی وی سی ساخته شده است .

لایه ی بیرونی پی وی سی نرم و لایه های درونی از پی وی سی مقاوم و ضد سایش تشکیل شده است لذا در برابر ذرات بتن و دیگر مواد مختلف مستحکم بوده و دچار خوردگی نمی شود و در شرایط فشار، گرما، سرما و رطوبت نیز آسیب نمی بیند.این شیلنگها در انواع قطر و ضخامت در بازار یافت می شوند لذا شرکتها محدودیتی برای استفاده از انواع دستگاه های مختلف انتقال بتن ندارند.

از دیگر ویژگی های آنها می توان به وزن پایین و سادگی در جابجایی و طول عمر بالای آنها نیز اشاره کرد.در کنار تمام این موارد قیمت مناسب آن با توجه به طول عمر بالایی که دارند باعث شده شرکتها استفاده از این لوله خرطومی را به سایر انواع آن ترجیح دهند و استفاده از آن به سرعت گسترش یابد.

مناسب ترین شیلنگ خرطومی برای تخلیه بتن

مناسب ترین شیلنگ خرطومی برای تخلیه بتن

 

در انتخاب و خرید شیلنگ خرطومی باید عواملی نظیر کیفیت، مقاومت در برابر حرارت، فشار و خوردگی، ماده اولیه، انعطاف پذیری و طول عمر بالای آن را مد نظر قرار داد.در حال حاضر شیلنگ های خرطومی آبی نفتی از پرکاربردترین لوله های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود.

اما با توجه به اینکه این شیلنگها در انواع مختلفی از کیفیت در بازار یافت می شوند پیدا کردن مراکز و نمایندگی های معتبر فروش آن همواره یکی از دغدغه های شرکتها و مهندسین پروژه های عمرانی بوده است.درواقع با انتخاب درست مرکزی که از آن خرید انجام می شود بخش عمده ای از نگرانی های ایشان در این مورد کاسته می شود و کافی است فقط قطر شیلنگ را انتخاب کنند.

این مرکز به عنوان مجموعه ای متخصص در صنعت شیلنگ های صنعتی کشور از این دغدغه ها آگاه بوده و با ارایه ی محصولات به روز و با کیفیت تلاش می کند همواره یاری رسان ایشان باشد.خریداران می توانند جهت خرید شیلنگ خرطومی از بهترین نوع از خدمات این مرکز استفاده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما