پخش انواع شیلنگ دستگاه سندبلاست

شیلنگ دستگاه سندبلاست در زمان پرتاب کردن مصالح با شتاب بالا استفاده می‌شود. این شیلنگها بر اساس نوع مصالحی که از آن عبور می‌کند و نوع مورد مصرفی آن در انواع و سایزهای گوناگونی تولید و روانه بازار می‌شوند. نمایندگی‌های ما در سراسر کشور پخش و توزیع شیلنگ سندبلاست را به صورت عمده و خرده بر عهده دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

پخش انواع شیلنگ دستگاه سندبلاست

شیلنگ دستگاه سندبلاست ضد سایش

 شیلنگ دستگاه سندبلاست ضد سایش عملیات سند بلاست به دو روش خشک یا مرطوب و تر انجام می‌گیرد. در روش خشک، همانگونه که از نام آن پیداست، ماسه یا ذرات ساینده همراه با جریان هوای پرفشار به سطح مورد نظر پاشیده می شود. در حالی که در روش تر یا مرطوب، جریان آب پرفشار، هدایت کننده ذرات ساینده به سطح می باشد. بنابراین شیلنگ لاستیکی دستگاه سندبلاست نقش اساسی در انجام کار با کیفیت بالا ایفا می‌کند.
از آنجایی که برای رنگ کاری یا بازسازی قطعه مورد نظر، ذرات سخت همچون شن و ماسه با فشار بالا انجام می‌شود، پلاستیک دستگاه شیلنگ سندبلاست باید ضد سایش و غیر قابل اصطکاک باشد و تا علاوه بر عمر خود دستگاه، خدمات قابل قبول تری را نیز ارائه دهد. این شیلنگ ها باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند تا علاوه بر سهولت در کار در برابر فشار هوا و ذرات سخت نیز مقاومت نمایند.
همچنین وزن سبک آن نیز شرایط را برای انجام عملیات آسان می‌نماید. به علاوه مقاومت بالایی در برابر گشیدگی و سایش دارند.
معمولا این شیلنگها به صورت استوانه ای هستند و سطح مقطعی دایره وار دارند. این شیلنگ توسط هولدر سندبلاست از یک طرف به نازل و از طرف دیگر به دیگ سند بلاست متصل می‌گردد.

خرید شیلنگ دستگاه سندبلاست

مراحل تولید شیلنگ دستگاه سندبلاستگود برداری، برجسته کاری روی سطوح شیشه چوبی یا حتی ام دی اف با استفاده از دستگاه سند بلاست انجام می‌شود. مراحل تولید شیلنگ دستگاه سند بلاست نیاز به تخصص و علم فراوانی در این زمینه دارد که خوشبختانه متخصصان کشور ما با داشتن این ویژگی بهترین انواع آن را روانه بازار می‌نمایند.
هر شلنگی بر اساس مشخصات خود دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی بوده که برای کارهای مختلف استفاده می شود.
شیلنگ دستگاه سندبلاست از جمله پر مصرف ترین قطعه دستگاه در صنایع مختلف علی الخصوص ساختمان سازی می‌باشد که شما مشتریان عزیز می‌توانید با خرید اینترنتی و بدون واسطه این محصول از مزایا و تخفیفات ویژه بهره مند شوید. شما با خرید آنلاین می‌توانید علاوه بر ذخیره در وقت محصول را با قیمت پایین تری از بازار تهیه نمایید.
همچنین قیمت شیلنگ دستگاه سندبلاست با توجه به نوع و قطر آن متفاوت می باشد، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت های به روز به آدرس‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.

کدام برند شلنگ سندبلاست بهتر است؟

کدام برند شلنگ سندبلاست بهتر است؟

شلنگ های سند بلاست با کیفیت بالا که در بازارهای جهانی تولید می شوند دارای انواع بسیار زیادی هستند.
از بهترین و با کیفیت ترین برند هایی که وارد ایران می شود، می توان به انواع شلنگ های ایتالیایی، آلمانی، ترک و نمونه های
با کیفیت چین اشاره کرد.
در حال حاضر عمده شلنگ های سندبلاست موجود در بازار را شلنگ های ترکیه ای تشکیل می دهند. برندهای سل و سوپرلاس از برندهای معروف ترک بوده که دربازار ایران به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما