بزرگ ترین مرکز فروش انواع شیلنگ مواد غذایی

یکی از راه های خرید شیلنگ برای انتقال مواد غذایی، خرید اینترنتی از بزرگ ترین مرکز فروش انواع شیلنگ مواد غذایی در ایران می باشد.
شیلنگ های مناسب برای انتقال مواد غذایی باید استاندارد بوده و دارای ویژگی های مورد تایید شرکت های مصرف کننده باشد.
شلنگ های آبنما فنردار، شیلنگ آبنما نخدار غذایی، شلنگ های سیلیکونی و شلنگ های فری کربن ، جزو معروف ترین و پرکاربرد ترین نمونه ها برای انتقال انواع مواد غذایی و خوراکی هستند که در اینجا به معرفی اجمالی هرکدام می پردازیم.

شیلنگ های آبنما فنردار سه خط

این شلنگ ها دارای ساختاری شفاف اند و سه خط قرمز، سفید و آبی بر روی محصول درج شده نماد غذایی حک شده روی که نشان دهنده گرید غذایی آن میباشد. درساخت این شلنگ ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود که مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند.
این محصولات از سایز ½ تا 6 اینچ و در رول یا کلاف های 50 و 30 و 25 متری تولید می شوند. همچنین ضخامت این شلنگ ها در سایزهای کوچک حدودآ 2.5 یا 3.5 میلیمتر، و در سایزهای بالاتر 4 تا 8 میلیمتر می باشد.
در ساختار داخلی این شلنگ ها یک مفتول فنری به کار رفته است که باعث افزایش مقاومت و استحکام آن می شود. این ویژگی باعث می شود که شلنگ فشار منفی را نیز بتواند تحمل کند و باعث گسترش و کاربردی تر شدن آن بشود.
جنس مفتول فنری بکار رفته در ساختار این شلنگ ها می تواند گالوانیزه و یا استیل باشد.
ساختار درونی این شیلنگ ها که در تماس مستقیم با ماده سیال است، صاف و مسطح است و امکان شست و شو و پاکسازی آسان آن را فراهم می کند. از آنجایی که این شلنگ ها بیشتر برای انتقال مواد غذایی خصوصا شیر و صنایع لبنی مورد استفاده قرار می گیرند
استریل بودن آن ها بسیار مهم است که باتوجه به شست وشوی آسان ها، به راحتی فرآیند ضدعفونی یا استریلیزاسیون انجام می گیرد.
از دیگر ویژگی های مهم این محصولات این است که دارای ساختار شفاف اند به طوری که امکان بررسی و مشاهده ماده سیال عبوری از داخل شلنگ وجود دارد.
برای خرید شلنگ های آبنما فنردار با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، کافی است با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید تا محصول مناسب و مورد نظرتان را به شما معرفی کنند.

شیلنگ های سیلیکونی بهداشتی

یکی دیگر از مناسب ترین شلنگ ها برای انتقال مواد غذایی و بهداشتی شیلنگ های سیلیکونی هستند. این محصولات از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند و دارای گرید بهداشتی( مناسب برای مواد غذایی ) و صنعتی می باشد.
شلنگ های سیلیکونی دارای ویزگی های خاصی هستند که باعث تمایز این شلنگ ها با سایر محصولات مشابه می شود. یکی از شاخص ترین ویژگی های شیلنگ سیلیکونی این است که در هر سایزی قابل تولید اند.
دیگر ویژگی بارز این محصولات این است که توانایی تحمل دمای بالا تا 180 درجه سانتیگراد را دارند. شلنگ هایی که از مواد اولیه آلمانی ساخته می شوند می توانند تا 220 درجه سانتی گراد بالای صفر را نیز تحمل کنند. علاوه بر این ها حداکثر فشاری که می توان از شیلنگ های سیلیکونی استفاده کرد، فشار کاری 8 بار می باشد.
برای خرید شلنگ سیلیکونی مناسب کافیست، قطر بیرونی و درونی شیلنگ مورد نظر و همچنین مشخصات ماده سیال خود را به ما ارائه دهید تا کارشناسان ما در بخش تولید بهترین و مناسب ترین محصول را در دسترس شما قرار دهند.

شیلنگ های غذایی فری کربن

شیلنگ های بدون کربن یا کربن فری، همانطور که از اسمشان مشخص است در ساختارشان هیچ کربنی وجود ندارد بنابراین کاملا نارسانا بوده و می توانند به عنوان عایق جریان الکریسیته، در کوره های القایی برای خنک سازی مورد استفاده قرار گیرند.
این شلنگ ها دارای ساختار چند لایه اند. داخلی ترین لایه از تفلون ( PTFE ) ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود شیلنگ توانایی انتقال بسیاری از مایعات، مواد غذایی و حتی  مواد اسیدی را نیز داشته باشد.
در لایه میانی رشته هایی نخی یا فلزی به دور لایه درونی پیچیده می شوند تا مقاومت و استحکام شیلنگ را افزایش دهند. وجود نخ یا سیم باعث تفکیک شیلنگ های فری کربن به دو دسته نخ دار و فنردار می شود.
لایه بیرونی شیلنگ های فری کربن معمولا به صورت رو بانداژ یا رو صاف بوده که لایه روبانداژ آن پر طرفدارتر است. این لایه از شیلنگ در برابر عوامل بیرونی، سایش یا آسیب های مکانیکی، محافظت می کند.

بزرگ ترین مرکز فروش انواع شیلنگ مواد غذایی

شیلنگ آبنما نخدار سه خط غذایی

شیلنگ هایی از جنس PVC شفاف که برای افزایش استحکام و تقویت آن، یک لایه بافت نخی در ساختار داخلی شیلنگ به کار رفته است.
این شلنگ ها در سایز های ¼  تا 2 اینچ و در کلاف یا رول های 100 و 50 متری قابل تولید اند.
این شلنگ ها کاربرد و مصارف گوناگونی دارند و معمولا برای انتقال آب ، مواد غذایی، بسیاری از آب میوه ها و انواع گازها از آن ها استفاده می شود.
در بعضی موارد هم می توان برای انتقال مواد اسیدی با غلظت پایین نیز از این شلنگ ها استفاده کرد.
برای خرید بهترین و مناسب ترین شیلنگ های مواد غذایی کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا محصولی با کیفیت و مناسب برای نوع کاربرد شما را معرفی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما