فروش انواع شیلنگ مواد غذایی فنردار

جهت افزایش رفاه حال مشتریان، فروش انواع شیلنگ مواد غذایی فنردار به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می گیرد. اولین سایت فروش نواع شیلنگ درجه یک و با کیفیت روزانه میزبان تعداد زیادی از مشتریان سراسر کشور می باشد و نمایندگی ها نیز به صورت حضوری به سفارش های مشتری ها رسیدگی می کنند.

انواع شیلنگ غذایی

انواع شیلنگ غذایی

انواع شیلنگ غذایی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بزرگترین کارخانه تولیدی آماده سازی می گردد و شرکت پخش آن را به صورت مستقیم به تمامی استان ها و شهرهای کشور ارسال می نماید.
بنابراین شما در هر کجای کشورمان ایران که زندگی می کنید می توانید با خیالی آسوده و به صورت مطمئن، محصولی با کیفیت دریافت کنید.
با توجه به این که انواع شیلنگ به صورت مستقیم به بازار عرضه شده، قیمت ها بسیار مناسب بوده و جهت صرفه جویی در مخارج و هزینه های تان، می توانید از نمایندگی های معتبر خرید کنید.
لوله خرطومی آب نما فنردار یکی از انواع شیلنگ های مواد غذایی است که کاملا شفاف بوده و محتوای درون آن قابل مشاهده است. از این نمونه اغلب برای انتقال شیر و یا آب استفاده می کنند.
شیلنگ های شفاف نخدار فشار قوی نیز یکی دیگر از نمونه های مناسب برای انتقال مواد غذایی است. این نمونه جهت مصارف خانگی، آب آشامیدنی، مواد غذایی و حتی کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد.
در این زمینه باید به شیلنگ های شفاف نخدار دو خط رنگی نیز اشاره داشته باشیم که برای انتقال مواد غذایی بسیار پرکاربرد هستند.

شیلنگ آبنما فنردار

شیلنگ آبنما فنردار

این شیلنگ ها در سایزهای 1/2 تا 2،1/2 اینچ و در متراژهای 50 متر تولید می شوند. قطر داخلی آنها از 12 میلیمتر شروع و تا 62 میلیمتر ادامه دارد. سایز های 1،1/2 و 1 اینچ پر فروش ترین نمونه های این مدل از شیلنگ ها می باشند.
این شلنگ ها از جنس PVC شفاف بوده و با یک فنر میانی تقویت شده است. فنر میانی در ساختار درونی شیلنگ قرار می گیرد و باعث استحکام بیشتر آن می شود. این ویژگی باعث می شود شلنگ بتواند فشار منفی مکش را نیز تحمل کند و باعث گستردگی و تنوع هر چه بیشتر این محصولات شود.
از مهم ترین ویژگی این محصولات داشتن گرید FDA است که برای انتقال بسیاری از مواد غذایی مناسب است و مواد عذایی را در سلامت کامل و بدون هیچ بویی منتقل می کنند.
علاوه بر این ها سطح داخلی این این شلنگ ها صاف است و باعث می شود مواد به آسانی و با سرعت بیشتری در داخل آن حرکت کنند. در مکان هایی که ما نیاز به استریل کردن دستگاه ها و اتصالات و شیلنگ های متصل به آن داریم، این ویژگی باعث می شود ما بتوانیم براحتی امر شست و شو و استریلیزه کردن را انجام دهیم

شیلنگ شفاف فنردار

شیلنگ شفاف فنردار

شیلنگ شفاف فنردار در سایز های مختلف عرضه شده و متناسب با کاربردی که مد نظر دارید، می توانید بهترین نمونه را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
این نوع از شیلنگ ها همانطور که از نامش هم پیداست، کاملا شفاف بوده و هر آنچه در حال انتقال باشد، قابل مشاهده خواهد بود که امر بررسی را تسهیل می گرداند.
از جمله ویژگی های نمونه مذکور را می توان وزن سبک و نصب آسان دانست که در کنار دوام بالا و طول عمر طولانی مدت، نظر بسیاری از مشتریان را سوی خود جلب کرده و به یکی از پرفروش ترین انواع شیلنگ تبدیل شده است.
اغلب از شیلنگ شفاف فنردار جهت انتقال شیر و نوشیدنی های تخمیری استفاده می شود و در صنعت و کشاورزی نمونه ای پرکاربرد به شمار می آید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع شیلنگ و نحوه خرید، تنها کافی است تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما