تولید شیلنگ شفاف آبنما فنردار

در این مقاله قصد داریم نحوه تولید شیلنگ شفاف آبنما فنردار را با شما به اشتراک بگذاریم. کاربرد اصلی این محصول به طور معمول در کشاورزی، باغبانی و حتی مصارف خانگی می باشد. تولید این محصول در سایزها و ضخامت های مختلف باعث افزایش تنوع و کاربرد این محصول و در نتیجه افزایش تقاضا در بین خریداران آن شده است.

این شیلنگ ها به دلیل نقشی که در انتقال و نگهداری آب در مدت زمان طولانی و همچنین با درجه حرارت های متفاوت دارند نبازمند تولید با مواد درجه یک و دارای مقاوت بالا هستند. تولید کننده ها این روز ها توانسته اند با استفاده از مواد مرغوب، محصولات مورد نیاز بازار خرید و فروش این محصول را تامین کرده و همچنین سهم قابل توجهی از بازار صادرات این محصول را نیز به خود اختصاص دهند.

شیلنگ شفاف فنردار سه خط

تولید شیلنگ شفاف آبنما فنردار

شلنگ های آبنما فنردار با گرید غذایی، دارای سه خط آبی، سفید و قرمز رنگ هستند. این شلنگ ها برای انتقال مواد غذایی، لبنی و بهداشتی مناسب اند.
یکی از پر کاربرد ترین ویژگی های این شیلنگ ها استفاده در کارخانجات فرآورده های لبنی برای انتقال شیر و مواد لبنی است.
در صنایع غذایی شست و شو و استریلیزه کردن دستگاه ها از موارد مهمی است که لازم است همواره به آن توجه شود چون سطح داخلی این این شلنگ ها صاف و صیقلی است باعث می شود شست و شوی سطح داخلی شیلنگ براحتی انجام پذیرد و کاملا تمیز و استریل گردد.
این محصولات از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند و دارای شفافیت خوبی هستند بطوری که ما می توانیم بررسی بصری فرآیند انتقال ماده سیال را نیز انجام دهیم. جنس مرغوب و کیفیت بالای این شلنگ ها همچنین باعث می شود که شیلنگ بو ندهد و مواد غذایی را بدون تغییر انتقال دهند.

مراحل تولید شیلنگ شفاف آبنما فنردار

مراحل تولید شیلنگ شفاف آبنما فنرداربرای تولید این شیلنگ ها غالبا از مواد pvc (پی وی سی ) به دلیل فراوانی و انعطاف در خط تولید استفاده می شود. همچنین برای ایجاد استحکام و تحمل فشار بالاتر از سیم های فولادی گالوانیزه در دیواره شیلنگ آبنما فنردار استفاده می شود که خود موجب کاربردی تر شدن این محصول می شود.

برای جلوگیری از جمع شدن شیلنگ از مفتول فلزی مارپیچی استفاده می شود تا محصول به آسانی و طی مدت زمان طولانی دچار از هم گسیختگی نیز نشود.

لاز به ذکر است که این محصولات محدوده دمای بین منفی 5 تا مثبت 60 درجه را تحمل می کنند. این محصولات غالبا در برابر حرارت، فشار و خلاء، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و بازی و همچنین نیروی کششی بالا مقاوم بوده که این امر موجب استقبال بیشتر برای استفاده از این محصول در مصارف گوناگون می شود .

تولید کننده شیلنگ شفاف فنردار درجه یک

تولید کننده شیلنگ شفاف فنردار درجه یکشیلنگ های فنردار آبنما به علت کاربردی بودن آنها در مصارف مختلف به خصوص در محیط های آپارتمانی و همچنین تنوع بالای آنها از نظر ضخامت ، کیفیت و ظاهر تولید کنندگان را بر آن داشته است که با تولید محصولاتی با تنوع بیشتر بازار مشتریان این محصولات را به سمت خود جذب نمایند.

بدیهی است که تولید شلنگ آبنما در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همزمان دارای قیمت مناسبی نیز باشد می تواند سهم بیشتری از مشتریان را به خود اختصاص دهد که البته تولید کنندگان این محصول نیز برای جذب رضایت مشتری محصولات متنوع و مرغوب را با قیمت های متنوعی ارائه می دهند تا امکان خرید این محصولات برای هر نوع مشتری میسر باشد.

لازم به ذکر است که تولید کنندگانی که بتواند محصولات خود را با روش هایی همچون خرید و فروش اینترنتی به دست متقاضیان برسانند می توانند گام مهمی در کسب رضایت مشتری و افزایش فروش محصولات خود بردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما