قیمت شیلنگ فری کربن مواد غذایی

شیلنگ فری کربن دارای مقاومت بالایی نسبت به اتمسفر و فرسایش و خراب شدن دارد.این شیلنگ ها به گونه ای درست شده اند که قابلیت انعطاف پذیری را دارند و قابلیت عبور کابل های برق از آن امکان پذیر است. یکی از کاربرد های آن در خنک کردن قطعات مانند کویل است و به دلیل اینکه کربن ندارد کاملا نارسانا است و تا 7000 ولت هیچ جریانی از آن قابلیت عبور کردن ندارد،و در اطراف میدان کویل احتمال جرقه زدن وجود ندارد. در ادامه این مقاله اطلاعاتی در مورد شیلنگ مواد غذایی و ساختار شیلنگ فری کربن مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

ضرورت استفاده از شیلنگ فری کربن مواد غذایی

ضرورت استفاده از شیلنگ فری کربن مواد غذایی

درون شیلنگ مواد غذایی داری چند نوع مختلف از جمله نخ دار و فنر دار برای انتقال مواد غذایی چرب مانند شیر و روغن و… استفاده می‌شود. و به دلیل اینکه پوسته داخلی این نوع شیلنگ ها از تفلون ساخته شده است پس در نتیجه عایق بسیار خوبی برای برق است که برای عایق کردن انواع کابل های برقی از جمله کابل های برق فشار قوی و کابل های برق در کارخانه های ذوب و نورد و همچنین کارخانه های کوره القایی استفاده می شود.

معمولاً این شلنگ ها به صورت استوانه‌ای است که سطح مقطعی دایره‌ وار دارد. در طراحی شلنگ های مواد غذایی عوامل متعددی نظیر کاربرد و عملکرد شلنگ، اندازه، فشار، وزن، طول، سازگاری شیمیایی، و چند معیارِ دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل است. شلنگ مواد غذایی از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی بر اساس محیط‌زیست و فشارِ موردنیاز ساخته می‌شود. در سال‌های اخیر، شلنگ‌هایی نیز از ترکیب‌های مخصوص از پلی‌اتیلن (LDPE و به‌خصوص LLDPE) تولید می‌شود. شلنگ از مواد دیگری همچون PTFE (تفلون)، فولاد، یا سایر فلزات نیز ساخته می‌شود.

شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی شیلنگ های انتقال مواد بهداشتی هستند که برای انتقال مواد خوراکی از کامیون های مخزن و به کارخانه استفاده می شوند. این ها در واقع شیلنگ های مکش و تخلیه هستند که بیشتر در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد دارند.

میزان مقاومت شیلنگ فری کربن مواد غذایی

میزان مقاومت شیلنگ فری کربن مواد غذایی

برای این که ما بتوانیم مقاومت در برابر فشار را در شیلنگ های فری کربن مواد غذایی  افزایش دهیم می توان به آن الیاف یا سیم فلزی اضافه کرد. در واقع روش های تقویتی که معمولاً در ساختار شیلنگ های مواد غذایی فری کربن مورد استفاده قرار می گیرند نه تنها باعث می شوند که مقاومت آن در برابر فشار بیشتر شود بلکه استحکام آن نیز افزایش پیدا کند.

از این شیلنگ ها برای انتقال آب یا مایعات دیگر ، گاز و … استفاده می شود. برای کنترل مایعات و مواد درون شیلنگ های مواد غذایی فری کربن از نازل ها استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربرد های این شیلنگ ها  که باعث می‌شود مقاومت این شیلنگ مشخص شود، شیلنگ های بخار است که می توان برای انتقال بخار ، شستشوی تحت فشار ، پمپاژ بخار با دمای بالا ، پمپ های بخار در پالایشگاه ها استفاده کرد. آنها معمولاً از لاستیک مصنوعی ساخته شده و با سیم فولادی تقویت شده اند.

این شیلنگ اغلب از لاستیک مصنوعی ساخته شده اند و باید مطابق با FDA و USDA باشند. برخی از مواد رایج مورد استفاده در مواد غذایی نیتریل ، سفید و شفاف PVC و Neoprene هستند.

ساختار ظاهری شیلنگ فری کربن مواد غذایی

ساختار ظاهری شیلنگ فری کربن مواد غذایی

آیا به دنبال ساختار ظاهری شیلنگ های فری کربن مواد غذایی هستید؟ فروشنده شیلنگ مواد غذایی فنردار در برندها و ساختار های ظاهری  مختلف این نوع شیلنگ ها را برای مصارف در صنایع غذایی ارائه می دهند.

ساختار ظاهری این نو شیلنگ ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند،البته مهمترین چیز در مورد کارهای مواد غذایی حفظ سالم بودن محصول است.

ما باید بدانیم که ساختار ظاهری این شیلنگ ها که مورد آزمایش های حرفه ای قرار می گیرند و می توانند در بازار مطابق با مقررات بهداشت عمومی فروخته شوند.

ساختار این نوع شیلنگ ها بهترین نوع شیلنگ های مواد غذایی فری کربن بوده و بدون بو و غیر سمی است که مواد غذایی را بدون ایجاد تغییری در محصول جابجا می کند.

ساختار ظاهری این شیلنگ ها با هدف استفاده در صنایع غذایی تولید می شود، هر چند این شیلنگ ها مصارف متنوع دیگری را نیز دارا می باشند.

شیلنگ غذایی فری کربن فنردار از مواد پی وی سی ویژه و مفتول های فلزی تشکیل شده است.

ساختار مستحکم و ظاهر شفاف شیلنگ های مواد غذایی فری کربن موجب استفاده رایج آن در انتقال مواد در صنعت غذایی و همچنین انتقالات مواد شیمیایی شده است.

از مشخصه های ظاهری این شیلنگ ها شفاف بودن و مشخص بودن مفتول داخلی و همچنین داشتن خطوط رنگی در راستای طولی آن می باشد.

نکته بسیار مهم در انتقال مواد غذایی این می باشد که در جابجایی می بایست کیفیت مواد دچار تغییر نشود، شیلنگ فری کربن مواد غذایی این قابلیت را دارد که مواد غذایی را به گونه ای جا به جا کند که کیف مواد غذایی در آن دچار هیچ تغییری نشود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت شیلنگ فری کربن مواد غذایی و مقاومت شیلنگ فری کربن مواد غذایی داشته باشید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

مناسب ترین قیمت شیلنگ فری کربن مواد غذایی

مناسب ترین قیمت شیلنگ فری کربن مواد غذایییکی از مهم ترین اصول در امر فروش شیلنگ فری کربن مواد غذایی، ارائه مشاوره به مشتریان و پاسخگویی به نیاز آن ها می باشد. شیلنگ فری کربن مواد غذایی دارای مزایای زیادی در استفاده بوده ولی برای فشار و دماهای بالا مناسب نمی باشد که برای این قبیل کارها از شیلنگ های سیلیکونی و یا شیلنگ غذایی فری کربن می بایست استفاده شود.برای شرایطی کاری در دما و فشار متوسط این شیلنگ ها گزینه بسیار مناسبی برای خرید و استفاده می باشد.

می‌خواهیم بزرگترین مرکز فروش شیلنگ مواد غذایی فری کربن که دارای انواع شیلنگ های مورد استفاده در صنایع غذایی بوده را ما به شما معرفی می کنیم.صنایع شیلنگ مواد غذایی یکی از صنایع مهم و حیاتی کشور می باشد که برای انتقال سالم مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد . فرایندهای تولید در هر صنعت مجزا و منحصر به خود بوده و از این رو تجهیزات مورد استفاده نیز متفاوت می باشد . در این تجهیزات با توجه به پارامترهای کاری شیلنگ مخصوص هر فرایند باید به درستی انتخاب و به کار گرفته شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما